Drodzy Przyjaciele i Rodzinko...
Postanowiliśmy stworzyć swojego "bloga", aby podzielić się z Wami tym co przeżyliśmy i zobaczyliśmy. Chcemy być blisko Was pomimo dzielących nas odległości. Większość zdjęć jest zrobiona przez nas. Niektóre pożyczyliśmy. Za co dziękujemy bardzo ich autorom:).
Komentarze mile widziane. Blog działa od stycznia 2006.
A&M

2.09.2006

Slub Edytki i Daniela

A 2ego wrzesnia 2006 roku wzruszaliśmy sie podnioslą chwila zaślubin i bawiliśmy sie wszyscy na weselisku u mojej siostry Edytki i u mojego osobistego szwagra Daniela:).
Ja miałam zaszczyt pełnic funkcje świadkowej, a ja byłem 2. świadkowym (ps. pomocnikiem świadkowej;)

"Danielu przjmij tę obrączkę jako znak mojej milości..."


"Jeszcze ryżem sypną na szczęście:)"


Jako pierwszy taniec Edytka z Danielem zatańczyli dla nas przepięknego waltza angielskiego. Para jak marzenie..


A tu Młodzi i... przyszli Młodzi:)

Brak komentarzy: